czwartek, 19 lipca 2012

troche nowości

No tak, pogoda u mnie świetna. Wieje tak, że strach wychodzić na dwór bo może porwać. Plus jest taki, że nareszcie mogę usiąść napisać notkę i pochwalić się zakupami (tymi z poniedziałku i z przed miesiąca;P ) a także swoją weną twórczą w tworzeniu jakiś mini dodatków. W poniedziałek razem z przyjaciółką wybrałyśmy się na targ, zakupiłam dwie pary bucików w przystępnych cenach. Następnie pojechałyśmy do Krakowa, pochodziłyśmy trochę po galerii Krakowskiej i pobuszowałyśmy po sh. Wypad muszę zaliczyć do udanych, ze względu na zakupy i humory jakie nam wtedy dopisywały :) Co do zakupów z przed miesiąca, chciałam pokazać Wam moje szpileczki, które kupiłam na zakończenie roku szkolnego:)


 





 (Kilka koralików,gumka i wstążeczka. Myślę, że nie wygląda najgorzej;P)

19 komentarzy:

  1. ślicznie buty , najbardziej podobają mi się na szpilkach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo podoba mi się twój blog!
    Obserwujemy? Ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komentarz ;]
    genialne te szpilki ! ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szpilki piękne. reszta również boska.!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarz ;)
    Fajnego masz bloga dodałam do oberwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne buciki, a te szpilki to już w ogóle <3
    Fajny blog, Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szpilki <3!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili, pojawił się nowy post :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty cudowne :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym mieć takie nowości w szafie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! No jasne że obserwuję. ;)
    Muszę Ci przyznać, że bardzo ładne ubrania i buty dobie kupiłaś.

    Dziękuję że do mnie weszłaś. Zapraszam częściej i oczywiście jeśli Ci się podoba mój blog to zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne te karmelowe szpileczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne buciki :)

    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. karmelowe szpilko najlepsze !

    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szpileczki bezowe super!
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję, na pewno się odwdzięczę :)
Co do pytań to zazwyczaj odpowiadam na blogach osób pytających ;>
Spodobało Ci się tutaj? Dodaj do obserwowanych. (:
Zapraszam ponownie, Paula. ;)