niedziela, 24 czerwca 2012

Pozytywnie

Nie było mnie tutaj strasznie długooo. Nic dziwnego, nie należę do osób, które potrafią całe dnie przesiedzieć przed monitorem. Dzisiaj byłam z przyjaciółmi i chłopakiem na basenie, wprawdzie pogoda nie była mega ciepła no ale słoneczko nas nie opuszczało. Nie posiadam żadnych zdj więc nie mam się czym pochwalić;P Jedynie wygląd bloga troszeczkę się zmienił, mam nadzieję, że na lepsze ;) Lubie ciemne kolory, ale stwierdzam fakt, że lepiej czyta się blogi pisane "czarno na białym" ;) Wprowadziłam troszeczkę koloru myślę, że Wam się podoba. (?)

1 komentarz:

Za każdy komentarz dziękuję, na pewno się odwdzięczę :)
Co do pytań to zazwyczaj odpowiadam na blogach osób pytających ;>
Spodobało Ci się tutaj? Dodaj do obserwowanych. (:
Zapraszam ponownie, Paula. ;)