czwartek, 17 maja 2012

Powrót

Oj aż mi głupio nie było mnie tutaj baaaardzo długo. Więc bardzo przepraszam tych, którzy tutaj zaglądali i nie mogli przeczytać nic nowego ;/ A więc wypadało by dodać jakieś nowe zdjęcie i napisać co się działo przez ten cały czas kiedy mnie tutaj nie było? ;P SZKOŁA,DOM,CHŁOPAK,PRZYJACIELE (mój osobisty rozkład zajęć).;) Dobra... Prawda jest taka, że sama już nie pamiętam co się działo. ;P Jestem bardzo aktywną i towarzyską osobą więc wszędzie mnie pełnoo .A więc może opisze dzisiejszy dzień.To był KOSZMAR. przez wielkie "K" i pozostałe litery ! Byłam dzisiaj na szczepieniu (przeciwko tężcowi) i muszę się przyznać, że to jedyna rzecz, której się strasznie boje ! Uciekłam z krzesła 2 razy, za 3 już nie dałam rady bo przyszła druga pielęgniarka i mnie trzymała... Wiem musiało to wyglądać zabawnie, ale ja na prawdę byłam przerażona w sumie nic dziwnego mam tak od dzieciństwa. Resztę dnia spędziłam w mieście, gdzie chodziłam od sklepu do sklepu za wszystkim i za niczym. A więc moje zakupy wyglądały tak, że wróciłam do domu z szamponem do moich niesfornych włosów, perfumami, które mogę wąchać bez końca i rajstopkami w dwóch kolorach (grafit i czerń ). Trochę poćwiczyłam (od 2 dni bujam różowym hula-hopem;p ). Teraz dopiero odczuwam dzisiejsze poranne ukłucie , bo ręka tak boli, że nie mogę jej dotknąć. A więc zbieram manatki i idę spać. Postaram się jakoś częściej dodawać posty, ale nic nie obiecuje;) Pozdrawiam wszystkich cieplutko.;*



Na zdj. z Olą, moim mały kochany bąbelkiem do którego zapraszam Tutaj .





4 komentarze:

  1. mnie się należą WIELKIE przeprosiny, zaglądam tu codziennie i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam małego Misia ;* BAaaaaaaardzo mocno ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ja nie spodziewałam się, dzięki za reklamę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam ;D Niby reklama ale mało osób tutaj wchodzi jeszcze ;P

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję, na pewno się odwdzięczę :)
Co do pytań to zazwyczaj odpowiadam na blogach osób pytających ;>
Spodobało Ci się tutaj? Dodaj do obserwowanych. (:
Zapraszam ponownie, Paula. ;)