wtorek, 22 maja 2012

Chwila oddechu

Wracając do wcześniejszego postu mój "przyjemny i ciężki weekend" się skończył. Zmęczenie dało mi w kość, wczoraj już nie miałam siły napisać nowej notki i wrzucić zdjęć z IV Memoriału im. Juliana Kazibuta . Może to i nawet lepiej bo przeglądając zdjęcia stwierdziłam, że ich jakość sięga dna. Za to mogę się pochwalić, że zdobyłyśmy 2 miejsce a nasza kochana Aleksandra Sz. (trenerka) nałapała siwych włosów. :P Co do dzisiejszych zawodów na AWF w Krakowie, nie ma się czym pochwalić,jedyne Rafał trochę za bardzo się wyluzował i wywalczył 2 miejsce (dystans 100m pokonał w 11s i60setnych sekundy cwaniak) ;D O zawodach to chyba tyle na dziś, następne czekają mnie w piątek (spartakiada+rozdanie medali z Memoriału). Oczywiście zapraszam wszystkich chętnych na stadion MOSiR (doping się przyda;P ). A oto kilka zdjęć z dzisiejszego dnia.





Trenereczka ;*
                         
  
Rafał :)
 
(Umiesz liczyć? Licz na siebie. )

Koniec tego dobrego jutro wracam już do szkoły więc muszę trochę ogarnąć zaległości. ;) 
Pozdrawiam ciepło;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję, na pewno się odwdzięczę :)
Co do pytań to zazwyczaj odpowiadam na blogach osób pytających ;>
Spodobało Ci się tutaj? Dodaj do obserwowanych. (:
Zapraszam ponownie, Paula. ;)