wtorek, 18 września 2012

Wszystko się zmienia


Czas był a teraz czasu nie ma. Klasa maturalna to jeden z najtrudniejszych okresów w życiu człowieka. Szkoła, dom, nauka... Brak czasu dla siebie i innych. Wiadomo na upartego można by było pisać byle co i byle jak, ale chyba nie oto tutaj chodzi.(?) Najbardziej chciała bym przeprosić moich obserwatorów, których o dziwo mam bardzo dużo jak na zwykłego bloga :) PRZEPRASZAM!  Zaglądam na niektóre blogi jeśli tylko znajdę chwilkę, ale jest to dosyć trudne bo mam nowe zajęcie "dziecko". Nie myślcie sobie, że moje ;D Mam małego psiaka, któremu poświęcam dużo czasu kiedy tylko wrócę ze szkoły . Brak aparatu też przyczynia się do zaniedbania bloga niestety ;/ To tyle na dzisiaj, wykorzystałam wolną chwilkę a teraz mykam biegać bo później czekają mnie zadania  :(((

Moris :)

17 komentarzy:

  1. kochany psiak! <3
    podobny do Badiego ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej jaki slodki szczeniaczek ajjj... mam słabosc do piesków <3 uwielbiam je :))
    a w tym sie zakochałam :DD
    Fajny masz blog :)) zapraszam na moj nowy post :))
    moze masz ochote sie poobserwowac?:) jak tak dodaj mnie odwdziecze sie tym samym ;** i oczywiscie bedzie mi milo jak to zrobisz:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moris to najcudowniejsze imię dla zwierzaka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog! piękny piesio! zajrzyj do mnie, mam identycznego he jak tu weszlam pomyslalam, ze to zdjecie mojego Tobi'ego :)
    obserwujemy? zapraszam do mnie www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moris ! idziesz do mnie! ♥ pożyczam go :p obserwuje i liczę na rewanz ♥ weronikaxweronika3.blogspot.comv

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny piesek. :)
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://ashplumplum.blogspot.com/2012/12/giveaway-romwe-bon-100.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne :)
    Zapraszam do mnie - blog fotograficzny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama przezywałam maturalną zawieruchę w zeszłym roku, więc jak się czujesz, ale nie martw się, w czerwcu nie będziesz nawet pamiętać pytań z maja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny piesek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pocieszę Cię tylko, że jak już zdasz maturę i pójdziesz na studia, to aż się będziesz śmiać, że tyle zakuwania, a tak naprawdę potrzebne aby jako "wejściówka" na uczelnie :) Powodzenia i trzymam kciuki! Mogę nawet służyć pomocą z matmy i chemii (bo to zdawałam na maturze rozszerzonej) ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejciu jaki super blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 zdjęcie ohhh
    super blog
    obserwujemy? daj znac u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję, na pewno się odwdzięczę :)
Co do pytań to zazwyczaj odpowiadam na blogach osób pytających ;>
Spodobało Ci się tutaj? Dodaj do obserwowanych. (:
Zapraszam ponownie, Paula. ;)